papatya981 Kızlar basurum yok ama bu hamilelikte tuvalete çıkınca oluyormuş sizde de oldu mu fazla da ıkınmam aslında ikininca olurmus makatta memecik tarzı sey hamilelikte bazı kişilerde oluyormuş sizde de oldu mu sonra geçiyormu ağrı sızı yok
yesilkedi papatya981 benim ilk gebeliğimde oldu zaten kronik kabızdım hamilelikte x2 oldu o zaman çıktı malesef halada var 6 sene geçti lazerle aldırmayı düşünüyorum
M_kemal papatya981 kaçıncı haftadasınız? İlerleyen haftalarda bebek aşağıya baskı uyguladığı için çıkıyor muhtemelen.
star3star papatya981 bendede oldu canım hamilelikte kabuzlık yaşadığımız için oluyor.ama merak etme bi kaç gün içinde geri kaçıyo çok kabız olmadığında cıkmıyo
papatya981 yesilkedi ağrı sızı olmuyorsa rahatsız ediyor mu bende ağrı sızı yok afedersiniz zeytinyağı ile ovalayip iceri sokuyorum gidiyor çok tuvalette kalınca oluyor sanirum
hmyrfnn3 Bende de önceden 1 parça vardı hamilelikte 3e çıktı kabız falanda olmadım üstelik 😑 doğumda ne hale gelecek acaba
papatya981 hmyrfnn3 bende afedersiniz zeytinyağı ile ovalayip iceri sokuyorum küçücük zaten geçiyor sadece tuvalete çıkınca geri geliyor arada bende dusta farkettim internet ten YouTube den doktorları izledim çoğu hamilelikte olabiliyor sonra geçer demiş küçük ağrısız olanlar bazen ıkınma ile de oluyor kendiliginden kayboluyor Muş ağrı yapmayan Lara bazen tedavi bile uygulanmıyor Muş
papatya981 M_kemal 39+3 zeytinyağı ile ovalayip iceri geciriyorum kayboluyor afedersiniz o yüzden acaba sonra geçer mi diye düşünüyorum çoğu kişiye çünkü doktor hamile iken ilaç olmadığı için böyle yap demiş internetten de biraz baktım çoğu doktor gebelikte oluşabilir daha sonra geçiyor demiş 😟
papatya981 BusRaa20 bende afedersiniz zeytinyağı ile ovalayip içeriye sokuyorum gidiyor yani nasıl desem çok pardon ama minik birşey internet ten baktım ayy çok kötü görseller var sanırım onlar çok ilerleyen kanayan türler ama hamilelerde olabiliyor sonra geçiyor Muş inşallah geçer ne diyim aci sızı vs yok duş yaparken farkettim minicik
M_kemal papatya981 bende de oldu hatta bugün doktoruma söyledim. Normal dedi doğumdan sonra kendiliğinden geçecekmiş ☺️🙏🏻
BusRaa20 papatya981 of canım o internettekileri bende gördüm çok ürkütücü o kadar değil ama benim minikte degil bide 2 tane var bende ve ben normal dogum istiyorum insallah bi sıkıntı cikmaz ya da zorlanmam zorlaninca daha kötü oluyomus dogumdan sonra 🤦
yesilkedi papatya981 sizin içten demek ki benim hem içte hem dışta var gebeliğimde ağrıdan uyuyamıyordum ağlıyordum o derece oluyordu. şimdi ikinci gebeliğimde ağrım vs hiç yok kabızlıkta yaşamadım. görüntü olarak rahatsız ediyor sadece. doğumdan sonra ilaç vs kullanırsanız geçiyor.
Nisalimon papatya981 daha önce hiç yoktu ama gecen hafta antibiyotik kullanmam gerekti şuan 33. HAftanin içindeyiz ve ilk kez oldu acı hissi oluyor elbette ama doğumdan sonra gecermi bilmem
papatya981 BusRaa20 evet bende normal doğum diye şuan devam ediyorm salı günü doktora gidecem soyleyecem doktoruma