Sadece kontrole gitmiştik halbuki çarşamba günü nstde benek hareketleri çok az çıkıyordu sonra art Arda 3 kere tekrar takıldım ve sonuç yine aynı bende tansiyon yüksekliği doktorun bebek küçük beklicez demesi neyse sonra karar serum takalım bebek hareketlensin dedi tmm dedim takıldım sonra tekrar nst ve sancım birden 100 herkes şok 😂 bende agrı yok sonra belimden vuran bir agrı doktoruma gittim hocam bende agrılar başladı dedim sonra hemen doğum hane dedi ve akşam 21.40 da gelen 3200 grm prensim benim çektiğim agrılar geçti gitti darısı size ❤️