trr4457 Soğan suyu içip çikolata kistinden kurtulan var mı aranızda? Birde bu suyu içerken sanırım bebek olmaması gerekiyormuş doğru mu yani 15 gün içiliyor o günlerde korunmak gerekiyormuş diye duydum bebek olursa düşer diye bilgisi olan var mı
Minnosunannesi_2 trr4457 çoğu kişi soğan suyu içerek hamile kalmaya çalışıyor bende bu ay onu denedim eğer hamileyseniz başlamayın ama hamile değilseniz hiçbir sıkıntı olmaz insaAllah