Aysenuryamac Özel Karaman tıp hastanesinde Pınar hanıma gidiyorum. Ama doğum yaptıramıyor devlete yönlendiriyor. Asıl doktorum Konya da. Gece gündüz acil bişey olur diye Pınar hanıma gidiyorum çokta memnunum. Güler yüzlü,anlayışlı, bilgisi de güzel. Eşlere önem veriyor. Hastasının Karnında ki bebeği böyle seven doktor görmedim 🤗 Doğum için anlaşma yapacağım sana yetişir demişti inşallah yetişir Aralıkta doğum yapacağım. Maalesef karamanda doktor hastane sıkıntısı var 3 senedir bir fiil yaşadım. İnşallah bi an önce çözülür.