Nurellaa6 canım bebekler için yumuşatıcı kullanmanı tavsiye etmem. Çünkü yumuşatıcıların içinde çok fazla kimyasal oluyor. Ben doğal içerikli olduğu için duru granülmatik tercih ettim. Oğlumun bütün eşyalarını hatta kendi lohusa takımımı falanda onunla yıkadım. Çoğu kişi 2 kere durulama yaptiriyormuş fakat ben hiç öyle birşeye ihtiyac duymadım. Bir kerede gayet güzel durulandı. Ben çok memnun kaldım şahsen. Tortu falanda bırakmadı. Belki çamaşır makinesiyle de alakalı birşey olabilir bilemiyorum. Ama granür yada sıvı her ne tercih edeceksen temiz içerikli olmalarına özen göstermeni tavsiye ederim. Bebişlerimiz dünyaya daha yeni gözlerini açacak ciltleri çok hassas. Direk onları kimyasallarla buluşturmayalım. 😊