ElifBzkrt 10+3 günlük hamileyim dişim çok kötü ağrıyor dayanamıyorum kulağım,gözüm,damağımın yarısı uğuştu ağrıdan acile gitsem bişey yaparlar mı😭😭
iremss ElifBzkrt gebe olduğunuzu belirtin ona göre işlem yapılır yapılmaso gereken şey neyse kadın doğum doktorunuza da danışırsnz
hunilimom ElifBzkrt hiç bişe yapmazlar parol ic dicekler ilk 3 ay bisey yapılmıyor işlem felan dişe bol gargara yapın
bebek- ElifBzkrt Allah yardımcın olsun inşallah senin yaşadıgını iki defa yaşadım haftalarca cehennem azabı gibi geçti sana şuan en içten halimle dua ediyorum çeken bilir..
ElifBzkrt iremss özel bi dişçiyi aradı eşim biraz önce bişey yapamayız diyorlar nasıl yapmazlar bu ağrıya kim dayanabilir😭😭 kadın doğuma git diyorlar gittim geçen hafta 3 ay bişey yapamayız dedi bu ağrı bebeğin gelişimine zarar vermez mi😭
ElifBzkrt hunilimom içtim tuzlu gargara da yaptım buz da koydum hiç biri geçirmedi damağım boğazım uğuştu ağrıdan hiç bişey yiyemedim bugün😓😓
hunilimom ElifBzkrt ilk hamileligim de o kadar dişten cektim ki gecelerce ağladım 20 ilk dişlerim patladı ama 15. Haftaya kadar hiç birsey yapmadılar daha sonra dolgu yaptırdım doktorumdan izin aldım kagit verdi ama yine ordan oraya gönderdiler ilk 3 ay dusuge son 3 ay da erken doğuma sebep oluyormus gebelikte en sık rastlanan sorun dış malesef ben karanfil koyuyordum zeytin yada soguk biseyler uyusturuyordu günde 3 tane parol içiliyor
ElifBzkrt hunilimom geçmiyor geçmiyor bi uyuyabilsem uyuyamıyorum saçlarımı çekiyorum resmen zeytin koyacağım şimdi inşallah bu geçirir teşekkür ederim
bebek- ElifBzkrt bak nar suyuyla gargara yap ben sürekli öyle yapıyordum nar suyuyla gargara benimde komple damagım iltihaplanmıştı ne kulak kaldı ne bogaz
ElifBzkrt bebek- yok ki nar suyu hala geçmedi ağrısı yattığımda daha çok azıyo sanki bi türlü uyuyamıyorum uyusam yarın ilk işim kadın doğuma gitmek olucak😓
bebek- ElifBzkrt yatınca daha çok oluyor ben agrı kesici rukyeler dualar dinliyordum sende dinle Rabbim yardımcın olsun
Fikriye57 ElifBzkrt ben dişime karanfil koydum hep. Karanfil ile yattım kalktım. Çok şükür 3 günde geçti.