Merhaba arkadaşlar 9 haftalık hamileyim iştah kaybım çok fazla zorla kahvaltı yapıyorum öğle yemeği yemek aklıma bile gelmiyor akşam ise hiç bişey yiyemeden sofradan kalkıyorum. Ne yapmalıyım önerilerinizi tavsiylerinizi bekliyorum çok üzülüyorum bu duruma 😩