elcinxxx Gebeliğimde 9. Hafta ..öğrendiğim günden beri ağzımda tat yok , yemek yerken bi sorun hissetmiyorum fakat yuttuğum an aynı tada dönüyor:( bunu yaşayan ağzında tat kaybı olan oldu mu ..? Varsa Ne zaman geçti.. teşekkür ederim 🙏
ilkbeybiannesi elcinxxx metalik tat gibi mi? Çok normal kişiden kişiye değişir geçme süresi benim kusma halsizlik vs 5 buçuk aydan sonra geçmişti
elcinxxx ilkbeybiannesi yani metalik tat nasıl olur bilemiyorum berbat bi his ya sürekli birşey olsun ağzımda istiyorum 5bucuk ay mı 😟 ah ne diyorsunuz. :( Bebeğinizin cinsiyeti nedir. Benim bi kızım var 3,5 yaşında o gebeliğimde hiç böyle şeyler yaşamamıştım :(
ilkbeybiannesi elcinxxx kızım olacak Allah’ın izniyle. Kişiden kişiye değişiyor dediğim gibi sizin daha erken ya da daha geç biter başka belirtileri başlar hamilelik çok kişisel bir şey 🥹
elcinxxx ilkbeybiannesi Allah sağlıkla kavuştursun. Tabi öyle tecrübe de ettim bunu ilk gebeliğim değil fakat insan bir çözüm yolu arıyor :(
ilkbeybiannesi elcinxxx Allah kolaylık versin hayatınızı etkilemesine izin vermeyin zorlu süreç ama sonu güzel olunca insan katlanıyor 💕