Kizlar kizlar bende doğurdum oglusumu pazartesi gecesi. Cuma günü rutin doktor kontrolüne gittim çatı muayenem vardı doktor baktığında 2 3 cm açıklık var dedi ama nst de sancım hiç çıkmıyordu. Doktorum pazartesi tekrar muayene ederim dedi gittik evimize 2 gün çok güzel geçti gezdim tozdum pazartesi geldi çattı doktora gittim doktorum tekrar çatı muayenesi yaptı ama acikligimda sancimda aynıydı. Perşembeye tekrar randevu verdi doktordan çıktıktan sonra arkadaşıma kahvaltıya gittim o gün de baya gezdim ayakta durdum aksam yemeğinden sonra suyum geldi. Hemen arkadaşımgilde duşa girdim ve hastaneye gittim dusla açılmam artmış ve 4 cm olmuş ama sancım hala yoktu suni sancı verdiler İlk başlarda sancıları çok rahat karşılayabiliyordum ama 120lere çok sık gelmeye başladı dakikada bir 120 ye çıkıyordu sancım artık dayanamayacak gibi oluyordum açılmam da 6 cm de sabit kalmıştı bir türlü acilmiyordum dayanamadım çok ağladım. epidural istedim ağlayarak gittiğim epidurale gülerek odama geri çıktım ebem odamda ıkındırdı kendi açtı neredeyse beni. Açılmam 8 cm olduğunda doktorumu aradık hemen geldi o da uğraştı ve bingo açılmam 10 cm . Doğumhaneye gittik güçlü 4 ıkınmada oğluşum doğdu. Yani kizlar gezerek doğurdum neredeyse. Hepinize güzel doğumlar diliyorum Allah hepinizin yardımcısı olsun 🥰❤️