kckelf123 ben aldım oğlumda kullanıyorum bazen onda uyuduğu oluyor ama benimki baya içine çöktü nedense zaten öyle olması gerek mi bilmiyorum memnunum genel olarak ama sürekli sallamak gerekiyor bazı bebekler çok sevmeyebiliyorum benim bebeğim biraz oyalanıp sonra sıkılıyor