Elisediz Kızlar dün erken gebelik testi yaptım adetime 8 gün vardı çok çık silik çıktı bügün yine yaptım o silik cızgı yine çıktı
Kizilkafaa Elisediz yapar yapmaz çıktı mı canım yoksa kenara koydun da sonra öı cıktı? Bende reglime 6 gün varken öğrenmiştim hamile olduğumu
Elisediz Kizilkafaa ya canım hemen degil böyle 10 dk içinde felan kendini gösteriyor eşim göremiyor oysa ki ben görüyorum anlamadım
mervekinay Silik çizgi varsa genelde pozitif ama erken bi gebelik. Sağlıklı bir gebelik mi beta ile öğrenebilirsiniz. Ben adetimden 5 gün önce silik görüp beta baktırmıştım elli küsürdü
Goncanur Bende erken gebelik testi yaptım bende de silik çıktı 3 gün sonra tekrar ettiğimde çizgi netleşmişti bence hamilesin hayırlı olsun 😇