BBusraa sizinki hastalık değil taşıyıcılık. Benimde mthfr 1298 hetereİgot , factor v leiden heterezigot Pai 1 4g homozigot var ek olarak. Normalde eger geçmişinde emboli atağın olmadıysa, Ailende de olan yoksa kullanmana gerek yok diyor hematologlar. Ama kadın doğumcular işlerini garantiye almak için veriyor iğne. Bir zararı yokmuş. Ben hematologları dinledim sadece coraspin içiyorum. Ama kadın doğumcum 32. Haftada coraspini kesip iğneye döncez diyor. Doğumdan sonrada yaklaşık 10 gün kullanmak gerekiyor. Pıhtı atma ihtimaline karşı.