fatos35 maalesef benim ki tamamen ilaçlara bağlı ilk megadyn kullandım makatta kanama yaptı elevite geçirdi dr onda da kanama oldu sonra başka bişey verdi yine kanama oldu dört gün önce kontrolde omepa vm verdi 2.gün kullanmada kanama yaptı ilacları içmediğim zaman olmuyo içince oluyo sadece Dr da kullanma bebeğin gelişimi güzel dedi. Senin kanaman nerden oluyo ki makattan mı