Smv Bu durumu yaşayan varmı ? Detaylı ultrasonda bebeğimin böbrek çapının max değerde oldugunu öğrendim takibim yapılcak eğer genişmeme devam ederse müdahale gerekicekmiş bu durumu yaşayan varmı
esinnnnn1 Smv bunu galiba herkese söylüyor kimi duyduysam hep aynı sorun , sonrasında normal diyorlar hep
Esenasel Smv İkizlerime de öyle dedi doktor sınırda diye ama üzülme çok önemli bisey değil dedi sonra
Hazal-karabulut1 Benim oğlumda vardı. Takip altına alıyorlar doğduktan sonra ultrosonla bakıyorlar bebeğin benim sınırda idi sonra doğduktan sonra geçti. Aklınızda bulunsun çocuk nefrolojisi bakıyor ona. Doğduktan sonra ihmal etmeyin.
prensesinannesi7 Erkek bebeklerde oluyormuş doğduktan sonra idrarını yapınca geçiyormuş veya sünnetten sonra geçer dedi doktor eğer bı ihtimal geçmezse de çok küçük bir operasyon oluyor dedi ama ona gerek kalmıyormus coğu zaman sizin kide mi erkek