seymabayrak44
1- bulantı zamanını uzattığını söylüyor. Yani 4 ay sonra bitecekse daha uzun sürüyormuş kullanınca .
2- kimisi 2 yada 3 gün arayla tek hap kullanıyorum bende yapmadı diyor
3- doğuma kadar kullanan var . Bırakmayı denemiş ama ilacı almadığında çok kötü bulantı olduğunu söylemiş
4- tamamen zararsız demiyorlar ama hamilelerin kullanacağı A sınıfı ilaçların arasındaymış
Bende ara vere vere kullanmayı deniycem bakalım bende kaç gün etkisini gösterecek .