Burcusenkoc Nazlierdemir 37+3 deyim sanki biraz indi gibi yeri daraldı artık hep sertleşiyor geliyor karnım hareketleri acıtıyor
feyza0806 Nazlierdemir 38+3 ne karnım indi ne de bi belirtim var egzersiz ve yürüyüş yapmam lazım ama asla yerimden kımuldamak İstemiyorum ama normal doğar belki diye de bekliyorum 🙂
ElfErk Nazlierdemir 37+2deyim ama belirti var mı yok mu hiç farkına varamıyorum.. karnım çok sertleşiyor ve sürekli aşırı bir yorgunluk halim var sdc..
nisan78 39+0 iki gündür bna bir hafiflik bir rahatlik geldi karnım küçüldü gibi hissediyorum, meğerse aşağı düşmüş ,bebek areker edince kasıklarımda aşırı bir baskı oluyor
Ayse254 Nazlierdemir hiç inmedi tepelerde 😂 38 oluyoruz artık kanala bile girmedi daha sanırım benim minnoş kız 40ı dolduracak 🐣🐣
Nazlierdemir Ayse254 kızlar erken gelir derler bide benim kuzenime çatı muayenesi yapmışlar ertesi gün kanamayla doğuma gitti 38+4 de biz daha bekliyoz😀 ramazanı cikarttirmaz inşallah bize 😀
bsrerdl Rabiadogusoy 40 dolduğu için muaneye gidicek misiniz? Bana doktorum 40 ta gel dedi doğurmazsam o zamana kadar
Rabiadogusoy bsrerdl bsrerdl evet herhangi bir ağrım yok ama riskli haftalara girdiğimden dolayı yarın gideceğim 2 günde bir gitmeyi düşünüyorum artık
Faah Saat 12 den sonra 39 haftalık oluyoruz ne bir ağrı ne bir belirti hiç bişey yok birde kız çocukları erken olur derler 🤷🏼♀️🌸