Benherseydenoncebiranneyim Bu hastanede detaylı ultrason baktırdınız mı? Kim baktı, memnun kaldınız mı? Kaç dakika baktılar her şeyi söylediler mi? Ben 16 nisana randevu aldım. Gökhan bolluk bakacak
Aysem- Benherseydenoncebiranneyim Ben orada yaptırmıştım adını hatırlamıyorum ama erkek doktordu baya ilgilendi yarım saat flan sürdü her yerine ayrıntılı bakıp anlattı ben memnun kalmıştım 😊
Hilalkhrmn417 Benherseydenoncebiranneyim benim tüm işlemlerim orada yapıldı 😊 Detaylı ultrasona zaten tek bir doktor var Gökhan bey 15 dk sürdü memnun kaldım nazik bir doktor.. 600 TL di ben yaptirdigimda.. zam geldiyse fiyatını bilmiyorum şuan 😊
Benherseydenoncebiranneyim Hilalkhrmn417 ayy hadi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏼 Benim de sertan bey. Fazla sakin sanki biraz 😄 doğumda da çok iyi olduğu söyleniyor
Hilalkhrmn417 Benherseydenoncebiranneyim teşekkür ederim aynen sakin bir doktor işinin ehli oldugu icinn sakin olduğunu dusunuyorum 😊😊 Benim bir arkadaşım dogum yaptı kendisinde 3 yıl önce memnun kaldı.. bende direkt hamileliğimin başından beri ona gidiyorum değiştirmedim de 😊 herşeye sakinlikle cevap veriyor.. keyfi yerinde olunca espriler falan 😊doğumdan çıktığı zaman Leyla gibi oluyor falan 😊