eylul27 canim daha cok erken. En erken 18 19da hissetmeye baslarsin. Ilk baslarda sanki karninizda kucuk balonlar patliyormus gibi oluyor 20li haftalardan sonra artik tam hissedersin. Ben ilk gobegim uzerinden dokunusunu gordugum 19 veya 20 haftaydi. Ama 22 haftadan sonra gayet net anlamaya basladim