Tubagrnc ne güzelmiş. Keşke burda da öyle olsa. Burdaki sağlık ocağındaki ebede sormak istediğin birley olursa çekinme sor diyor. Çok güler yüzlü ama hiç tahlil falan demediler ve muayeneye çağırmadılar. Kıskandım sizi şimdi 🤗çok şanslısınız. Gidince bende söyleyeyim bari belki birşey değiştiririm burda😂