Busakkk Kızlar merhaba 29+6 haftalık gebeyim biraz yürüyünce karnımın çok sertleştiğini hissediyorum ağrıyor böyle hemen oturasım uzanasım geliyor neden acaba normal mi??
Melllltemm Benim de öyle oluyor 34.haftamdayim neden acaba yürüyüş faydalı normal doğum için ama zorlanıyorum artık yürümekte
Busakkk Melllltemm aynen bende yürümek istiyorum ama şöyle bi markete gitmeye çekiniyorum daralıcam diye
Tugceelanaz 33 haftadan selam 🙋🏻♀️ Benimde oluyor ve o an duruyorum geçmesini bekliyorum öyle devam ediyorum yoksa yürümek mümkün değil. Rahim kendini doğuma hazırlıyormuş, çok yoruldunmu da oluylor. Dinlenmek gerekiyor
Minigin_annesi0 Evde çok olmasa da dışarı çıkıp az bişey yürüyünce taş gibi oluyo karnım geriliyo sanki 35+1 im