serpilctn bugün 32 haftalık olucaz inşallah Dr sormuştum yapı gereği sakin bir bebek olabilir yada pozisyondan dolayı da böylede olabilir dedi valla benimki de öyle dürtünce kıpırdar, varlığını hissediyorum çok şükür öyle kuvvetli tekme de atmaz anca döndüğünü falan hissediyorum normal dedi yani hareket ediyorsa korkma canım 🤗 Rabbim sağsalim doğumlar nasip etsin inşallah