Mehmet emin Ayag evet çok çok iyi bir doktor ama ben hamileliğimin basında gittim kendisinden memnundum sadece ultrason cihazı arizaliymis verdiği resimler simsiyah çıkıyordu o yüzden Fulya uzun hocaya gitmeye başladım aşırı memnunum her gittiğimde iyice kontrol ediyor verdiği yakaladığı pozlar çok güzel kendisinden çok memnunum Güler yüzlü ilgilidir doktor 🙏🏻🥰