İlk gebeliğim.. Ve nisan ayında bebeğimi son bekleyişlerim olacak oldukça duygusalım.. Sezeryan sürecinde ameliyatta bir şey hissederim korkusu ve ilk ayağa kalkış sonda takımı sonrasında sanki hiç yürüyemeyecekmişim hissi bundan korkmam normal mi? Yoksa çok mı abartıyorum içimde arkadaşlar? Deneyimlerinizi yazar mısınız?