39.haftamdayım hamilelikte sağ bacağımın arkasına kramp giriyordu 9.ayıma girdiğimden beri aynı bacağımdan kasığıma ve kalçama şiddetli ağrı girmeye başladı doktoruma söylediğimde ağırlaştığım için olabileceğini söyledi ama ben kasık fıtığından şüpheleniyorum ve doğum esnasında beni zorlamasından korkuyorum sizce ne yapmalıyım benzer durumu yaşayan var mı sadece sağ tarafımda oluyor