Esber Haftamdan itibaren şeyimin tam üstü ağrımaya başladı şuan 36. Haftadayım acayip ağrım var hareket ettikçe oluyor sadece durduğum yerde birşey yok yaşayan var mı son ayımı böyle mi geçiricem? Kas ağrısı gibi yerleşme ağrısı sanırım
Sgnn Esber bende de var canım 35. Haftadan beri bebek zorluyormuş aşağı inmek için çatın genişliyormuş
Esber ipekveatlas hala devam ediyor mu sende de. yürümem zorlaştı sünnet olmuş çocuklar gibi yürüyorum kalkıyorum😊
ipekveatlas Esber evet bacak iclerime vuruyp ağrı cok spor yapmısımda hamlamıs gibiyim cok deli bi ağrı
Tugceelanaz Ben 33 haftamdayım gece yatakta dönerken zor dönüyorum çok ağrıyor . Oturduğm yerden kalkınca da ayni şekilde