Odalu Ben 23.haftadayım üç haftadır var bende bu durum. Bu kasılmalar sancı sayılıyormuş. Doktor rahim kısalığına baktı yoktu ama progestan fitil verdi ve çok ayakta kalma dinlen uzan dedi. Kasılmalar sıklaşıp devam ederse başka bir işlem yapacağız dedi. Ne olur nolmaz doktora bir görünün. Ben de bir post açtım bu konuyla ilgili oraya yazan arkadaşı nstye sokmuşlar düzenli sancı diye, bebege ciğer geliştirici verilmiş ve hastanede yatmış.Her hareket normal olmayabilir siz yine de ihmal etmeyin.