Kızlar ben 9 +6günlüm banada yardımcı olurmusunuz normal mi hamilelik öncesi yok birsey sabah akşam progestan fitil kullanıyorum her fitil koydumda sol tarafta vajina iç kısmında bir şişkinlik hissediyorum ya korkuttum açıkcası normal mi bu acaba fitildenmi oldu diye düşünüyorum