Yakut16 benim dört kes tekrarlayan düşügum.oldu şuan 32 haftalık hamileyim. Genetik testler hep yapıldı bana eşime ve bebeklere hep temiz geldi sadece biraz kan pıhtılaşmam vardı onun içinde iğne kullandım ama oda fayda etmemişti. Son düşükten sonra histeroskopi ameliyatı olmak istedim herkes bununla fayda bulduğunu yazıyordu internette. Araştırdım baya bir sonra bunun ciin dontoray gttim rahim filmi çekildi ve bu ameliyatı olmam gerektiği söylendi ama kesin çözüm değil denildi sadece şansımızı denedik ve çok şükür bu haftaya kadar geldik sonrasında