Askinzeynep Valla hazirandan beri Klima altında yaşıyorum,biyere gideceksem arabaya binmeden eşimi yolluyorum in klimayı aç diye,gideceğim yeri de önceden arayıp ben geliyorum açın klimaları diyorum😂Eşim tüm yazı hasta geçirdi benim yüzümden ama yapacak bişey yok,elimde değil çünkü🤦🏻♀️