NezihaB38 İlk gebeliğim ve doğum yapanlara soruyorum canlar Nişan herkezde oluyo mu ? Yani illa nişan mı gelmesi lazim bilgim yok ☺️
Ceylin680 NezihaB38 yok o her kezde olmaz benim ilk doğumda önce suyum geldi hastaneye gidince kontrol sırasında kan geldi galiba ol nisandi doktor çatışma bakınca oldu ama önce suyum geldi .
Kuzulkurt NezihaB38 suyum gelmedi ama nisan geldi. Doğumdan 2-3 hafta önce geldi, erken doğum riskim vardı o ara hastanede yatmıştım sürekli kac cm açılma olduğuna bakmak icin kontrol ediliyordu ondan geldi sanırım 🙂
Betulsen34 NezihaB38 canim nisanmidir bilmiyorum ama dogumumdann 3 gun once kahverengi leke akinti gelmisti. Suyumda sanci cekerken doguma bir iki saat kala bacagimdan sicak sicak akti 🙂
Bahar1508 NezihaB38 herkes de farklı ama bazılarında 1 hafta 2 hafta değişiyor yani her insanın bünyesine bebeğine vücuduna bağlı böyle şeyleri cok takmamak lazım zaten doğum yapacağın zaman anlıyorsun inan ki bi şekil doğuyor gidiyor
NezihaB38 Bahar1508 takmak değil sadece merak ettiğim Nisan gelmeden doğum yapan varmı bunu merak ediyordum ☺️aynen insandan insana değişiyor
Ervibay NezihaB38 hayir kimisinde nisan olur kimisinde su kimisinde hic birsey olmayabilir☺️ Bende mesela nisan oldu baska bisey yoktu