Selam Kızlarrr,
Ya biz 33 haftalığız ve bi kac kez fark ettim sizdede oluyomu hani karnımda kalp atışı gibi bişey hissediyorum ama böyle ritim olarak daha yavaş. Ben bi duymuştum bebek hıckırıyor dediler ve galiba gercekten hıckırıyor😍 sizdede oluyomu?