Seda5885 Arkadaşlar 23.haftadayım gece hiçbir şekilde nefes alamıyorum ,karnım çok gergin oluyor normal mi?
tazebiranne_hg04 Seda5885 bence normal ileri haftalarda daha da fazla oluyormuş bende bile yavaş yavaş olmaya başladı 18. Hafta
moom222 Seda5885 20 haftadayim dün ben öyleydim artık böyle sırt ağrısında eklendi nefes alamam karnım şişti böyle gerildi patlicak gibiydi şimdiden boyleysek Allah yardımcınız olsun kolay geçsin bu süreç inşallah
serapinci Seda5885 ara ara geçer ama tamamen geçmesi pek mümkün değil cnm bebek büyüdükçe içerde alanı daralıyo haliyle bizimde daralıyo
htccsknr Seda5885 bende öyleydim geceleri uykudan uyanıyordum nefes alamıyordum.. Eşim eczaneden burun bandı almıştı markası da -breathe right- ilaçsız burun kanatlarını açan bir bant.. Bunu takıyorum ohh geceleri rahat rahat uyuyorum.. Deneyin mutlaka
Umutunannesi92 Seda5885 20. Haftaya girdim bugün bende aynı haldeyim otururken yatarken karnım davul gibi gergin bide merdiven çıkıyorsam soluğum kesiliyor 🤷🏼♀️