Ylmz8 başta devlete gidiyordum ben de canım , doktorum çok iyiydi ama maalesef senin dediğin gibi yoğunluktan mıdır nedir ilgi göremedim hamile olunca insan daha tedirgin oluyor mecburen özele geçmek durumunda kaldım. Oradaki doktorlarda hemen sezeryancı gibi onu öneriyor Allah sonumuzu hayretsin valla sağlıkla gelsin de ikisine de okeyim ben.