Benimde 7+3 hiç belirtim yok bulantı vs yok cok şükür yorgunluk oluyor ara sıra. bende bazen diyorum başlıcak mı yoksa bebege bişey mi oldu kalbi atıyor mu 😄 herkes de bulantın var mı diye soruyo sinir oluyorum millet baygın yatıyomuş bu haftalarda. 6+3 de kalp atısını duyduk bebegide gördük bir hafta sonra gidicem bakalım 9 haftalıkken🥰 ama karnım büyüdü kızlar cok cabuk cıktı sanki sizin belli mi şişlik karnınızda. sizce böyle belirtisiz devam mı eder yoksa baslar mı