cisem30 Ultrasonda hersey cok guzel.kesemin uzaginda en asagilarda ufak kanama alani olusmus doktor kendini disari atar ya da atmayabilir sorun yok diyor neden boyle oluyor
tazebiranne_hg04 cisem30 benimde 16. Haftada oldu merak etme haftası büyük bebek 15-20 arasında çabuk büyüyormuş geçer yani stres olma dinlen sadece bol bol
nigarius Şu an 35-ci haftadayım, defalarca bu sorunu yaşadım. Hatta ve hatta 18-ci haftamda kanamam bile olmuştu. Gebelikte olur bazen öyle şeyler. Korkmanıza gerek yok, İnşallah sağ-salim kucağınıza alırsınız🙏🏻
caglaolmeZ cisem30 korkma leke gelince zaten tutamıyorsun 11+4 haftalık olduk 3 haftadır aralıklı lekem var ve kanama alanından dolayı bende yarın gidicem.Rabbim evlatlarimizi korusun
tazebiranne_hg04 cisem30 benim yoğun kanamam olmuştu idrarımı yaparken bile kan oluyordu hep merak etme dünyaya gelecekse bir şekilde tutunuyor sana 🌸