Merhaba 36+3 haftamızdayız. Dün kontrolümüz vardı. Doktorum ilk defa doğum şeklinden falan bahsetti hiç konuşmamıştık hep normal düşünüyordum. Baş çevresi 40. Hafta ile uyumlu yani büyük dedi o yüzden normalde zorlar acılı bir doğum anın kalır aklında dedi. Kanala henüz girmemiş bence girmez gibi de duruyor kafası büyük dedi. Kilo olarakta 3224 gram yani kilolu olacağa benziyor ve sezeryan olarak düşünsek iyi olacak dedi. Her an herşey değişebilir kanala da girebilir ama normal seni zorlar bu durumda çünkü kafa falan büyük dedi beni gerdi. Bu durumda ne yapardınız başınıza geldi mi sonucu ne oldu? Bir de sezeryan doğum kaçıncı haftada yapılıyor planlı olurda nasip olursa? Şimdiden teşekkürler iyi alşamlar (Allah herkesin evladını sağlıkla kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin)