Eelm canm benm bebişin bası 4 hafta büyük gelişim olarak vücûd karın cevresi 3 hafta önde yanı iri suan 4 kılo ve doktorum hala normal Doğum için bekletıyor sancılarım gelip açılmam olduğunda çatı muayenesi yapıcak olursa olur normal insallah Doğum başladıktan sonra geri dönüş Yok sezaryene zaten az bi açılmam sancım olduğunda bellı olucak Doğum şeklim hep beklıyorz insallah hayrlısı olur hepimiz hakkında