Kizlae daha önce gebelik kolestazı yaşamıştım bilenler bilir. Karaciğer enzimleri yani alt ast yüksek çıkıyor. İkinci gebeligim suan oğlumda 33. Haftada başlamıştı. Kan verdim dün alt 37 cikmis 0-35 arası normal değer. Şimdiden yükselir mi ya korkmaya basladim kizlar daha 5.6 haftalık bebegimi bile göremedim daha ultrasyondq.