İlk çocuğum da zaten düşük riski vardı 4 ay hep kanama vardı sonrasında erken doğacak dediler hep hastanede geçirmiştim… Allah’ım onu sağlıkla bize verdi…
Üstüne 7 yıl geçti hep korktum aynısını yasarmiyim. Evladım annesiz kalır mı diye…. sonunda karar verdik ve hamile kaldım
.Bu hamileliğimde kendim bile şaşırmıştım… Hiç birşey olmamıştı bulantım bile yoktu… Çok şükür bu hiç uzmeyecek beni demiştim. Hiç bir belirti olmadan gitti benden… Gidişi en büyük acı oldu…