heleninannesi06 o uyuşmalar bende ilk gebelikte ilk haftalardan beri vardı soda içmek ve hareket iyi geliyor.bu gebelikte yok.agri ve sancı 30haftadan sonra zorlar özellikle geceleri regli ağrısı olur ama pozisyona bağlı geçer azalır.bende 34te doktora gidince söyledim beni n s t ye aldı
Bişey çıkmadı.32haftalikken 15gün sonra 34haftalikkende 10gün sonra yeniden kontrole çağırdı.ama hep der suyun gelirse kanaman olursa ağrıların kramplasir gecmesse acile gel bakalım evde bekleme diye geçmiş olsun .bu arada ben 35+6yim