[silindi] Merhaba hanımlar bugün çatı muayenem vardı doğum yapabilirsin ama çok yürümen lazım üst kemikte biraz basıklık var dedi eğer yürümezsem çok zor doğum yaparmışım 😐 bebeğin çok kilolu değil yapabilirsin ama yürümen lazım dedi
Zuzu35 [silindi] canım bence riske atma hem kendini hem bebeğini bu tür durumlar için sezeryan doğum zaten sağlıkla kucağına al inşallah
Yesimmm93 [silindi] benımde aynı ust tarafta kemık var dedi senınkı gibi ama normale engel degıl dedı ne güzel seninki bilgi varmış yürü çok diye bana hıc bısey demedıler ama ben zaten 1 saat falan yürüyorum hergun
[silindi] Zuzu35 doktor yapabilirsin ama çok yürümen lazım dedi bide epidural yaparız kasların gevşer dedi
Denizkizi [silindi] doktorunuzun rıske atıcagını sanmam yuruyus cozumse bol bol yuruyus yapın .. Zaten olmazsa sezeryana alırlar .. Onemlı olan bebıslerımızın saglıkla yanımıza gelmesı 🙏
_SLNPSHR_ Bende vajina giriş kısmı biraz dar olup çatısı normal olup normal dogum yapan var mı onu merak ediyorum
[silindi] _SLNPSHR_ girişle alakası yok canım içeriyle alakalı doğum içeriye bakıyor çok dar demedi üst kemiğin biraz basık dedi eğer yürümezsen çok zor doğurursun dedi
Mervelerce _SLNPSHR_ aynı benim durum canım üst kemiğin basık dedi dikişlerin fazla olabilir sıkıntılar olabilir yapamıcak kadar değil ama zorlar dedi.40+4 üm bugün hala gelmedi zorunlu sezeryana giricem bugün saat 3te🙄bebeğimin kilosu da 3800 görünüyo.
[silindi] Sulemrahkuzey Naz_izmir Denizkizi Kusura bakmayın ya hastaneden çıkışta yazım dikkat etmemişim😂😂😂
[silindi] Yesimmm93 ne güzel bende yürümüyordum 😐 epidural yaparız kemiklerin de gevşer dedi ama o iğneden de korkuyorum bel ağrısı falan kalıyor diyorlar
Yesimmm93 Mervelerce biz nasıl istersek isteyelım yazılmıs zaten nasıl doğum yapıcagımız saglıkla al kucagına canım 🙈
[silindi] Mervelerce benim bebeğim 3 kilo anca doğar çok kilo almazsa doğabilir dedi ama yürümezsen çok zor olur dedi