Ozlemynss İyi akşamlar kızlar 36.haftada doğum yapanlar varmı aranızda doğupta sorun yaşayanlar oldu mu küveze koyuldu mu yoksa hemen yanınıza verdiler mi
Ceylin680 Ozlemynss benim görümcem 36da 2kiz bebek aldı kucağına küveze girmedi.arkadasim 35+6da oğlunu doğurdu o da küveze girmedi.ama ben doğum yaptigimda bir bayan 39haftalik bebeğinde enfeksiyon var diye küveze aldılar.galiba biraz şans nasip kısmet 36kücük bir hafta deil
poyrazinannesi1 Ablam 36. haftada doğum yaptı, bebek 2500 gramdı. Küveze girmedi, hemen verdiler yanına. Şu an 2 yaşında çok sağlıklı, her şeyi yolunda