Esradrmz Nst için geldim hastaneye aslında planlı sezeryan olacaktı 11 eylülde doğum demistik ebe bi bakalım catina yine istersen sezeryan ol dedi tamam dedim baktı 2 cm açıklık var sonra dr baktı 3 olmuş şuan suni sancı verildi kızlar dua edin 🙏
Duyguynrky Naptın canımmm bende gittim bugün birşey çıkmadı bir yanım çıksaydı keşke dedi diğer yanım dursun az daha dedi duruyoruz şimdilik ☺️ Senin nasıl gidiyor sancın arttı mı? Ağrın sızın var mı?
Esradrmz Duyguynrky Duyguynrky 9 saat sancı çektim 10 cm açıklık oldu yorulmuştum artık ıkınmaya gücüm kalmamıştı ve bebek gelmiyordu sezeryana aldılar şuan yanimda uyuyor oğlum çok şükür allah sizede nasip etsin en kısa zamanda inşallah