shtngstr Kızlar postu kuzenim için açıyorum. 2 düşüğü var daha önce de sormuştum cevap alamamıştım ve düşük yapalı 9 ay oldu hamile kalmadı. Doktorumuz pıhtılaşma dedi coraspin yazdı ve femara diye bi ilaç yazdı yumurta kalitesini arttırıyormuş. Bu tarz ilaç kullanan hamile kalan oldu mu
ozgnur shtngstr bu ay bende femara kullandim normalde yumurtlamam olmuyordu ama bu ilaci kullaninca yumurtam sağlıklı büyüyüp catlamaya başlamıs bile çok kuvvetli bir ilaç 😊
28ilknur shtngstr bende kullandım gercekden yumurta çatlatmaya bire bir😊üstüne bide çatlatma ignesi vuruldum suan 10 haftalık hamileyim 😊