Merhaba arkadaşlar 7 haftalık hamileyim doktora 6+3 de gittim keseyi de bebeği de gördüm doktor kalp atışını duydu ama daha erken diye ben duyamadım kan değerlerine baktı onlarda da bir sıkıntı yok Allah’a şükür daha bir hafta bile olmadı hastaneye gideli ama içimde hep böyle tedirginlik hadi kalbi dursa etse diye stres oluyorum doktor 3 hafta sonra çağırdı ama ben yarın gidip tekrar bi kontrol olmak istiyorum bu korkuları tek ben mi yaşıyorum yoksa içiniz de benim gibi yaşayan var mı 🥺 ve böyle hep bir korku belki de çevrenin dediklerinden dolayı zayıf ve kısa boylu bir insanım gözümü çok korkuttular hamile olsan sıkıntı çekersin diye ve içimde hep onu sorguluyorum fikri olan var mı ?