Edaaisleyenn Selamlaaar, 8+5 olduk ve bu hafta oldukça fazla gaz sorunu yaşıyoruz karnım sanki 4, 5 aylıkmışım gibi şişti 🥺Düzenli olarak yürüyüş yapıyorum her gün 10000 adım garanti atıyorum ama nafile 🥺 Bu gaz ile nasıl baş edebilirim var mı bir fikriniz 🌸
Nskyhn Edaaisleyenn o haftalarda ben de öyleydim. Adet olmadığımız için öyle oluyo. Bı de yediklerimizden. Her gün maden suyu içiyorum Beypazarı olandan. Hem çok sağlıklı hem de çok rahatlatıyor. Bı de ben o zamanlar kuru kayısı yiyip su içiyordum sonucu söylemeyim 🤭🤭
Nskyhn Karabiber evet kuru kayısı değil de şey ya hep yanlış söylüyorum turuncu normal kayısı işte kuru yemiscilerdeki ama kuru kayısı da oluyo 2 tane yedim geçen üstüne 1 bardak su afedersiniz bütün gün evde gaz çıkardım 🤭