Rabia87 badem yağı türü farketmez acı veya tatlı. Kakao yağı tüylenme yapıyor. Bebe yağı ve vazelin cilt tipine göre iyi geliyor bazı ciltleri yağlandırıyor ama nemlendirmiyor. Zaten kullanınca farkedersiniz öyle bir etkisi varsa cilt elastikiyetinizin artıp artmadığını gözlemleyin. Bana hindistancevizi yağı ve bio oil çok iyi geldi. Çok kuru bir cildim var. 36. Haftadayım hiç çatlağım yok henüz çok şükür.