Bugün doktora gittim 36 + 3 haftasındayım dediki bana bebeğin başı geriden geliyor yani gelişim geriliği mi var dedim hayır gelişim geriliği gibi değil dedi son adet tarihini yanlış hesaplanması olabilir mi dedi ben de şöyle düşünüyorum son adet tarihim ben hesaplamadım aile hekimim hesapladı ben nasıl yanlış söyleyebilirim size dedim ufak bir münakaşa çıktı yani sinirlendim bana dediki iki hafta sonra gel Randevusuz bakmıyorum dedi randevu bulamıyorum dedim nasıl yani 30 30. haftadan sonra Randevusuz gelinmiyor mu dedim ben şimdi doğursam dedim acilden gireceğim o zaman dedim o da dediki Randevusuz bakmıyorum şimdi ben ne yapmalıyım yani sövsem ayrı bir dert dövsem ayrı ne ayak bu doktor anlamadım?