mutluaile11 bencede saçma benim doktorum normal doğumu destekliyor perinatoloji uzm.zaten çatı muaynesinide desteklemiyorum diyor ayı dolunca belli olur zaten dedi he ters bişey olunca hemen beni aratın acile gidin ben yönlendiririm dedi banada mantıklı geldii hatırla kucağımıza alalım inş🧡