bebekrehberi Hanzadebebek [ Ben lierac kullandım hep. Kullanımı çok rahat. Son aylarım artık. Ek olarak palmers krem aldım. Çok güzel rahatlatıyor
dilaaaraozturk Hanzadebebek bende lierac kullanıyorum 35 haftadayım 2 hafta önce alt karnımda çatlama oldu napsrsan yap oluyor canım sadece daha az olmasına yarıyor kremler
Mltmsncn Hanzadebebek doktorum 3.ayın bitince kullanmaya basla dedi ve lierac kullanmaya basladım. 39.haftadayım çok şükür çatlak olmadı. Ama bacaklarım kollarıma kadar heryere sürdüm ben
Eliferimm Hanzadebebek 9.haftadan beri bebek yağı sürüyorum her gece göbeğim çıktı ve kuruma oluyor 13.haftadayım
SunnyG Çatlayacağın varsa her türlü çatlarsın. O yüzden lieraca vs para dökme. Bebe yağı bile kullansam olur